Help for ILH-L Archives

ILH-L Archives

Subject: Re: VETENSKAPSSTADEN - vision och verklighet: En vetenskapshistor isk workshop Fredagen den 7 april 2000
From: "Grandin, Karl" <[log in to unmask]>
Date:Mon, 3 Apr 2000 14:01:24 +0200

Hej!

Jag skall bara meddela att workshopen "Vetenskapsstaden -- vision och
verklighet" fredagen den 7 april är uppskjuten till hösten. Vi hoppas på så
sätt kunna göra ordentligare förberedelser och få med fler talare och fler
åhörare. Jag kommer därför att återkomma i ärendet.

Vänliga hälsningar!

Kalle Grandin

P.S. Träffade han på Rockefellerstiftelsen och "förvarnade" om dig!

_____________________________________

Karl Grandin
Bitr. föreståndare/Assistant Director
Centrum för vetenskapshistoria/Center for History of Science
Kungl. Vetenskapsakademien/The Royal Swedish Academy of Sciences
Box 50005
SE-104 05 Stockholm
SWEDEN
Tel.: +46-8-673 96 16