Help for ILH-L Archives

ILH-L Archives

Subject: Re: Nyhetsbrev
From: Thomas Söderqvist <[log in to unmask]>
Date:Tue, 30 Apr 2002 11:58:38 +0200

Vad synd !  Jag som hade glatt mig saa till ett riktigt saftigt, slamsigt och faanigt nyhetsbrev -- med juicy stories och ad hominem-argument. Varfoer skall allt vara saa korrekt nufoertiden?
Thomas

Professor Thomas Soderqvist
Dept of History of Medicine, University of Copenhagen
Bredgade 62, DK-1260 Copenhagen, Denmark
phone: +45 3532 3815, fax: +45 3532 3816
e-mail: [log in to unmask]
Jan - May 2002 also:
Wellcome Centre for the History of Medicine at UCL
24 Eversholt St, London NW1 1AD, UK
e-mail: [log in to unmask]