Help for ILH-L Archives

ILH-L Archives

Subject: Re: Nyhetsbrev
From: Håkan Boström <[log in to unmask]>
Date:Tue, 30 Apr 2002 12:53:45 +0200

I så fall tillåter vi oss att återigen rekommendera den idéhistoriska tidningen Noesis, som garanterat är fri från hyperkorrekthetens börda och innehåller både fånigheter och direkta sakfel (samt därtill en hel del gediget material, företrädesvis från utomstående pennor). Nr 1/2002 är f.n under utgivning. Prenumerationsavgiften är endast SEK 60:- per år, som lätt nog inbetalas på postgiro 488 24 18 - 9, Idéhistoriska Föreningen. Äldre nummer finns även att läsa på vår webbsida http://www.idehistoriskaforeningen.com/Noesis/Start.html.

Ad homines,
Idéhistoriska Föreningen vid Stockholms universitet

Håkan Boström
Sekreterare