Nordisk konferens

Bosse Sundin <[log in to unmask]>

Mon, 16 Mar 2009 10:54:06 +0100

Hej,
Jag har tidigare skickat ut en inbjudan till en konferens, "Idéhistoria
på gång", i Umeå 22-23 september 2009. Som framgår av bifogad inbjudan
har nu beslutats att denna gång slå samman "Idéhistoria på gång" med den
nordiska idéhistoriska konferens som går av stapeln vart tredje år med
varierande arrangörer. År 2003 i Göteborg, år 2006 i Oslo och nu alltså
år 2009 i Umeå. Jag är som vanligt mycket tacksam om ni sprider denna
inbjudan.
Vänliga hälsningar,
Bosse Sundin